ville bara förgylla vår dag en smula, men nej nej .

Jag och min kära vän amanda hade precis kollat tåg och buss till kungshamn/smögen. Vi ringer varandra kollar så båda är klara och har packat. CHECK!   när amanda väl kommer till kvänum har vi missat bussen till tåget.   Ja där var våra planer att åka till kusten förstörda.

Ja vi åker till göteborg säger sen jag, och amanda svarar med ett jaaaaa! Vi kollar tåg från vara och vidare till GBG. Men eftersom vi inte bor i vara så måste vi har skjuts dit. NEJ där får vi ett till hinder.

Ja vi åker till vår kompis på Orust!  ja det gick ju jätte bra bara det att inte kunda komma idag utan imorgon. Och imorgon har amanda träning. Ännu ett hinder.

Ja vi fick stanna i Kvänum (vi bor där).  kvänum kan man säga är en liten liten väldigt liten del av världen. Det som är kvänums stolthet är vårt fina hotell, annars har vi också en väldigt fin matbutik och en underbar secondhand butik. Ja så roligt är vårt lilla samhälle. Men jag och amanda slog våra hjärnor ihop och lyckades få en riktig trevlig dag i lilla kvänum trots omständigheterna.





Så här mysigt hade vi det förra gången vi var i kungshamn/smögen. Vi ville liksom återuppliva gammla minnen . . . . men nej det var inte riktigt vår dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0