En dag som kommer bli mer levande mot kvällen.

Nu sitter jag hemma i mitt hus och väntar på att min kära väninna mikaela ska komma. Trots hennes 20m gång avstånd till mitt hus, tar det en väldigt lång tid att komma hit ändå. Men det är helt okej att vänta för då hinner jag slänga in ett inlägg. Det känns i alla fall att jag börjar begripa mig på det här med att blogga. Det är riktigt roligt och tänkt när man blir äldre och kan läsa det, grymt säger jag bara. Ha en bra dag eller nått! hej på dig både kille och tjej



Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack så mycket :) Jag tror du har chans att vinna tävlingen, och vinner du inte denna så kommer det nya chanser ;)

2009-07-28 @ 18:31:36
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha då kan det ju bli lite svårt :P

2009-07-28 @ 20:00:05
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: ML

auu, fint av dig att jag fick vara huvudpersonen i ditt inlägg.

jag blir rörd! (:

och du vet du linn!

jag åkte aldrig till unda så ikväll blir det party!



<3

2009-07-29 @ 13:18:16
Postat av: ML

uppdatera då linn!

jag har sett det här inlägget nu!

lägg in om vad som händer ikväll :D:D:D:D:D:D

för det har jag inte den blekaste om, .(:

2009-07-29 @ 13:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0