från en lång historia till en mycket kort.

Jag har både kommit hem från min lilla semester i Halmstad, gemytligt! Om jag ska göra en lång historia kort så kan man säga såhär: vi hade i alla fall tur med vädret, nästan. .
 Jag har i alla fall börjat flaga som en "ja vad vet jag". Så här blir ingen brun linn gjord direkt. Man kanske ska satsa på att köra en fuskis och köpa brunutansol? nej vad håller jag på med. Det är ju sommar föör böövelen!

Jag har fått min kära canon 1000D som jag har lekt lite med idag. Amanda hjälpte mig. Barn roar sig lätt, eller hur är det man brukar säga? jag ska allt börja köra med "dagens", alltså vad jag har på mig under mina händelserika dagar, göör gött.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0