Utkast: Det regnar ...

Det regnar och jag läser bloggar. Jag sitter och tänker på just det här med att blogga, undra vem som kom på det? Det är en väldigt bra sak tycker jag i alla fall. Men vissa har riktigt börjat bli "bloggtokiga". Jag märkte senast idag att kissie hade ett exakt likadant inlägg som dessie hade gjort 4 timmar innan henne bara att hon ändrat svar på frågorna och andra bilder, vad ska de bli av vissa? men det går bra för båda, men jag tycker inte de ska skriva samma saker, för de måste väl ha lite egen fantasi?

Inte världens bästa kvalité på bilden.


Linné: Tretton.se ,  fast jag köpte mitt i en tretton butik i Halmstad.
shorts: cheap monday, avklippta .
sockar: americanapparel.com , men de här kommer från butiken som ligger i stockholm.

Kommentarer
Postat av: mela

Uppdatera dig kvinna!

2009-08-01 @ 18:15:54
Postat av: elwee

kommer hurru!

2009-08-01 @ 21:14:11
Postat av: leffe pumphagel

är inte de där brorsans sockar ääähh!

2009-08-10 @ 23:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0