En dag i göteborg men fina människor.

Ja då har jag och mina sköna damer varit i göteborg på en liten dags tur, gemytligt. Jag som inga pengar hade fönstershoppade för det mesta, men jag fick köpt mig ett par jenas och ett par kort korta tights. Vi hade en trevlig dag med mycket skratt och sånt, mysiga stunder på café och även en mysig men varm stund på donken


Sara i egen hög person, fina du.


jag i egen hög person.


Här har vi amanda i egen hög person och lilla jag även.



mårten-mås i egen hög person.






Kommentarer
Postat av: aweee

tack för en fin dag flickor ! ;D

2009-07-28 @ 17:26:17
Postat av: elwee

det var så lite så , vad har du inte oss till?

2009-07-28 @ 17:33:15
Postat av: Josefin

Klart du har chans att vinna! :) Det är inte så många som har skickat in så chansen är rätt stor :D

2009-07-28 @ 18:12:26
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0