tisdag

Idag har jag jobbat , från 10 till 6. Jobbigt att jobba så länge tycker jag men vad gör man inte för pengar. Efter att jag jobbat klart kl 6 var det raka vägen hem till K-town och hämta träningsväskan. Vidare till Jung och där väntades fotbollsträning och spelar möte. Jag har insett att fotboll gör en verkligen glad! man har roligt med laget "världens bästa lag" och man tränar samtidigt och rensar tankar. Grymt helt enkelt! Vi fick hamburgare och cornflakes kaka efter träningen och så pratade vi lite om vår säsong framöver. Göööeer bra!  HA`T GÖÖTT !


Imorgon ska det blir fint väder igen! av med de stickade tröjorna, nu är det shorts som gäller!
Linné: H&M
Shorts: MQ
cykelbralla: weekday

Kommentarer
Postat av: SOFIA :D KUL ATT jAg KOMMENTERAR VA :D JAG TYCKER DE ÄR KUL ATT DU GÖR DE PÅ MIN OSSÅ :D:D:D:D

mmmm sexy linn

2009-08-05 @ 08:42:35
URL: http://sofiaka.blogg.se/
Postat av: elwee

Haha det är bra sofia ;D

2009-08-07 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0