Tält i trädgård

oj vad bra det gick att sätta upp en enkelt/simpelt 4 manna tält. Tog cirka 1,5 timmar för mig och mikaela som hjälpte till lite efter att jag hade försökt få upp det i en timme för mycket. Anledningen till att vi slänge upp tältet: Så jag kunde säga till mamma att jag sov i det. Tål inte katter och mela har två katter så jag får egentligen inte sova inne hos mela , men därför sa jag att vi skulle sova i tält i melas trädgård vilket vi inte gjorde men ändå. Vi hade en riktigt mysig kväll med skratt och popcorn med strössel.


Här börjar jag med att välja fel pinnar.


här är jag sur som citron. Blir surare än en citron på amanda som sitter och kollar på och skrattar åt mig. Så jag slåss med tältpinnarna mot amanda.


oj vilken kvaliésort det är på den här bilden. Men åh vad mysfaktor är hög här!

Kommentarer
Postat av: mela

ett gott skratt förlänger livet.

faan vilket långt liv jag borde fåå!

2009-08-02 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0