HÅKAN HELLSTRÖM!

Eftersom jag var på HÅKAN HELLSTRÖM igår på Liseberg, så vill jag förlänga den kvällen med lite väl utvalda ord och bilder. Jag och min kära vän Mikaela tåg tåget till Göteborg, Josefine var även med. Vi åkte spårvagn till liseberg, där det redan var fullt av folk. Men stå i kö fanns inte i våra huvuden så vi knödde oss förbi nästan hela kön så vi stod i den högst 10 min. Väl inne på Liseberg, vid stora Scenen så lyser håkantröjor och andra håkan saker upp ett helt plakat så en T-shirt och en tyg väskan införskaffar jag mig. Jag fick även träffa min efterlängtande Elin. Håkan var grym, och vi dansade och sjöng!












Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: mela

helt jävla otrolig kille den där håkan!

2009-09-21 @ 19:16:48
Postat av: mela

helt jävla otrolig kille den där håkan!

2009-09-21 @ 19:16:49
Postat av: sofia k

kom igen nu din sega jääävel :D !

2009-09-29 @ 21:06:37
URL: http://sofiaka.blogg.se/
Postat av: intresserad!

bra att personen som "sköter"

den här bloggen har otroligt bra uppdate!

2009-10-05 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0