hus i en vagn.

Nu har jag varit med min mormor och morfar någonstans långt bort. De har köpt en ny husvagn som är jätte stor och fin. Så nu längtar jag till nästa sommar då jag och mina väninnor kan göra härliga övernattningar i den.  Jag sitter även och funderar vad blondinbella ska heta nu när hon har blivit brunett.... hmm. Brunettbella kanske är ett säkert kort att döpa om bloggen till? kanske, kanske inte.

Ikväll ska jag till min käraste mikaela, vi ska mysa på hennes altan med god mat och dricka. Varför inte dansa loss till Björn Rosenström. Jag tänkte även slänga upp mitt tält i hennes trädgård, vore kul att sova ute eller nått. Ikväll ska jag ta fina bilder. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: anonym

din blogg är bra.

2009-07-29 @ 18:55:37
Postat av: mela

hihih! ,

myyysigt värre!



rena turen att vi hade bättre vett i huvudet att gå in och lägga oss!! ;D

2009-07-30 @ 14:29:57
URL: http://elwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0