En fin dag men fina vänner.

Jag mikaela och rikard hade en mycket mysig dag i förrgår. Vi började med att palla körsbär av mikaelas granne, Oj vad goda de var! Sen gick vi gatan fram till mitt hus, där hoppade vi studsmatta som aldrig förr. Vi myste även i min nya gungmatta och gungstol. Under dagen kom i alla fall jag och mikaela fram att det är lika tråkigt att sitta på en fysik lektion med tre stycken Jan-Erik-ar (vår fysik lärare som är konstig) som att åka moped. Ja det är sanningen men man måste komma ifrån den här håla ibland och då är moped ändå ett bra transportmedel trots allt. Men närmare kvällen åkte vi till världes minsta håla Larv, haha.



rikard min "pojkvän" pojke och min vän.


philip och mikaela


philip och mikaela är lättroade som tur är

Kommentarer
Postat av: mela

hahahaha



sleten mela!!



2009-07-31 @ 14:48:53
Postat av: elwee

mela är alltid fin!

2009-07-31 @ 15:34:45
Postat av: Anonym

Vem är philip? sjukt söt. FB?

2009-08-10 @ 23:07:41
Postat av: elwee

min bror :)

2009-08-11 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0